Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


понедељак, 30. јануар 2012.

Promjena

A da ja sam dosadna i vise vas zamaram 100% ali opet je ovo promjena bloga!Da dosadna sam sa tim promjenama:Blog mi je na pocetku bio winx,pa za dizzove,pa lazy town,pa bratz,pa dizajn za blog a sad opet winx.Sad ce zauvijek biti o winx ali vi isto tako mozete narucivati dizajn (Ali samo sa winx).....Eto idem ispocetka pisajuci cesce postove i .By:Tammy








Ps:Sorry neko se sigurno naljutio ako sam kopirala sliku od Dore ali nadam se da se niko nece ljutiti jer niko skoro ni ne posjecuje moj blog!



1 коментар:

  1. Ma daj... posjećujem ti ja blog i kažem ti da je super. Kad sam ovu sliku vidjela prije čitanja posta, odmah sam primjetila da je sa Winx24.... Imaju stvari koje mi se toliko ne sviđaju na blogu. To je što ne pišeš konkretno o nekoj temi..Npr. Love & Pet i o tome pišeš jako dug post i bilo bi sasvim super onda. Dugo si na blogovima tako da mnogo toga znaš o njima i zato daj neku anketu ili slikicu sa strane ili neki tekst. Dodaj i muziku i samo piši postove bez obzira na to da li će ti itko pisati ili ne. Blog je super samo ga moraš još malo dotjerati i bit će sve super. Dizzz ti je super, samo što moraš dodavati veće postove, više slike i još mnogo stvari. Nadam se da se ne ljutiš što sam ti napisala ove stvari...ali ovo su samo savjeti da ti dođe posjetioca. I prijavi se na Winx CLUB TopSite(tako će ti Blog osvojiti neko mjesto i bit ćeš popularnija). Pozzzz

    ОдговориИзбриши