Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


среда, 29. фебруар 2012.

Malo o meni

Eii!Ja sam Tashy!Danas je 1.3!Rodjendan je i nekim zvijezdama:Keshi i Justinu Bieberu!Ne volim ih ali eto-Happy birthday!Ali evo malo nesto o meni:
Moje ime je Tamara nadimka ima puuuno na 100 ali mi je naj Tasy!Imam 11 godina i 5 sam razred!Naj boja mi je zelenkasto-zuta a naj zvijezda Miley Cyrus (Jos Selena Gomez,Ashley Tisdale,Rihanna...)!Naj winxica mi je Stella a to mi je i naj crtic pored:Barbie,Bratz,Strumfova (Ima ih jos part kojih volim....Princeze sirene!...Mew,mew mace!)!
Osjecajna sam i pazljiva osoba bash kao Flora,a kao Flora sam i po izgledu smao sto je moja kosa malo kraca i tamnija!Ipak u mome  srcu,za naj winxicu mjesto ima Stella!Rodjena sam 14.2.2001!Uh ljudi zurim se moram ic byeee!
Bye:Do sledecg posta
By:Tasy!

2 коментара:

  1. Post ti je super. Vidim da si promijenila i svoju najj boju, ali mi se i ovaj novi dizz sviđa. Ja sam ti pisala i u prošla dva posta, a ono što mi se ne sviđa na tvom Blogu(ali nemoj se naljutiti, ovo je samo savjet) je to što pišeš jako kratke postove. Ali nema veze, možda ti to tako pišeš. Nadam se sljedećem postu uškoro, pozzz.
    P.S.: Komaj mi Blog, Winx CLUB Magazin.

    ОдговориИзбриши