Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


недеља, 30. октобар 2011.

muzika

CAO TO SAM JA MUSA (TO SAM USTVARI JA,TAMARA ALI PISEM U MUSINO IME),DANAS VAM PISEM O MUZICI.JA KAO STO SVI ZNATE OBOOOZAVAM MUZIKU.TO JE MOJA MOC.A DANAS CU PISATI O PJEVACICAMA I NIJHOVIM PJESMAMA (NARAVNO ZNAM I MUSKE PJEVACE ALI IH NECU PISATI).JEDNA (ZA SADA)OD NAJPOPULARNIJIH PJEVACICA JE...LADY GAGA.


LADY GAGA JE RODJENA 28.3.1986 (25 GODINA).PJEVACICA JE.IMA TRI ALBUMA:THE FAME,THE FAME MONSTER I BORN THIS WAY.OD 4 GODINE JOJ SE POJAVILA LJUBAV KOD MUZIKE.NJENE NAJPOPULARNIJE PJESME Su:




NEVOLIM GLEDATI NJENE SPOTOVE ALI ZNA SE OD KOGA VOLIM




ZNATE LI KOJE SU TINEJDZERKE KOJIMA RADO GLEDAM SPOTOVE?OA NARAVNO SELENA GOMEZ I DEMI LOVATO

SELENA GOMEZ JE RODJENA 22.7.1992 A DEMI LOVATO 20.8.1992.NAJBOLJE SU DRUGARICE OD DJETINSTVA I DANAS SU SLAVNE TEEN PJEVACICE I GLUMICE.

SPOTOVI OD SELENE

I OD DEMI


NARAVNO TU JE I TAYLOR SWIFT NA KOJOJ CE TE NESTO NACI NA SAJTU WIKIPEDIA


IDEMO DALJE.DRUGE 2 PJEVACICE SU BEYONCE I RIHANNA.


I ZADNJE 3:KATY PERRY,SHAKIRA I BRITNEY SPEARS.I AVRIL LAVIGNE :|



1 коментар:

  1. Dobar posT. Ja jako volim Selenu Gomez. Slušm njene pjesme i također voljela bih da postanem pjevačica. Prije sam smišljala pjesme, rimovala ih i pjevala, ali nisam imala melodiju(instrumente) pa više od davno ne pjevam. Ponekad malo pjevam neku pjesmu, ali ne svoju. Ali ono što bih voljela je da si zaboravila moju 2. pjevačicu... miley cyrus/hannah montana. Ona je jako dobra pjevačica i jako je volim slušati. Ali Musa nije moja omiljena Winx-ica, već Bloom.

    ОдговориИзбриши