Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


среда, 19. октобар 2011.

winx club u mom odjeljenju

u mom razredu ima 10 djevojcica.svaka voli po jednu winxicu.


anja:posto se nedruzim s njom neznam koja je winxica


stefani:flora


andjela (1 andjela):bloom


sara:mislim da je tecna


aleksandra:musa


ja:stella


andjela (2 andjel):ili bloom ili layla


anastasija"bloom


marija (1 marija):mislim da je...layla


marija (2 marija):flora


i to je to.meni su najbolje drugarice marija (2 marija) koja ima svoje blogove


www.winxsucool.bloger.hr
www.winxflora4ever.blogspot.com


i andjela (1 andjela)

Нема коментара:

Постави коментар