Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


субота, 19. новембар 2011.

Intervju sa Bloom

Cao svima.Danas pisem intervju sa bloom


Pocnimo:


Ja:Cao Bloom.Sta ima?
Bloom:cao.Isprobavljam neke nove moci;the Dragon Blow
Ja:bas si vrjedna.StA ima kod ostalix winx kod skya,belle,lockette...?
Bloom:Nista.Stella sad ide 2 puta u shopping na dan,Flora uci,Tecni se pokvari komp pa ga popravlja,
Musa neprestano slusa svoj novi mp3,layla plese uz
novu pjesmu "hit the lights" a roxy se igra sa artuom.


sky ima neke vjezbe u crvenoj fontani i dobio je novo oruzje


lockette mi pomaze
a belle i kiko se igraju


Ja:A ja zaboravula pitati za kiku :(
Bloom:Nema veze.:D
Ja:oK Vidimo se ponovo bb.
Bloom:bb.



Нема коментара:

Постави коментар