Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


петак, 18. новембар 2011.

Marija I Tamara

Marija je jedna od mojih  najboljih prijateljica.Ima 2 bloga


www.winxsucool.bloger.hr


www.winxflora4ever.blogspot.com


Niko joj ne koma ali cu to uciniti ja (ali kasnije jer sam umorna pa jedva pisem i ovaj post).


evo neke slike za nju a uskoro cu ti naruciti gornju sliku za blog.



OVA DONJA SLIKA NIJE NESTO ALI MISLIM DA CE TI SE BAREM MALO SVIDJETI

Ok zavrsila sam sa Mare ili Maki hehe a sad idem na mene
ja imam cak 3 bloga za komanje


www.winxjesupp.bloger.hr koji je teenage blog
www.winx2004.blogspot.com koji je winx blog
www.winx1000.blogger.ba
Zato komajte


I da napomenem:Marija mi je jedina drugarica na blogovima
koju znam oci u oci i to 5 godina

Нема коментара:

Постави коментар