Welcome

Dobrodosli na moj glavni winx blog na blogspot.com.Ja sam Tammy a od vas trazim 2 stvari:Da komate (Komentarisete) puuno i da ne kopirate.Hvala na postovanju!By:Tammy
Get your own Chat Box! Go Large!


петак, 25. новембар 2011.

jako sam ljuta

Stvarno sam ljuta.Zasto?E,pa zato sto niko ne koma.Ako vam nije jasno sta znaci komati...
to je komentarisati.moj teens zone blog aj i nesto
komate ali ovaj nikako.u decembru (cjelom decembru)ocu da vidim najmanje 15 komentara
inace brisem blog.i da odgovorite na kviz.
i da....hvala mojoj drugarici maki koja mi koma
a ja cu njoj a vec joj i komam.
tebi maki stvarno hvala


evo jedan kviz pa sad komajte.

i jedan video
malo je glup ali nmvz

4 коментара:

  1. ja sad odgovoram

    1)koliko sedmica imam ovaj blog (1 mjesec)
    2:moja naj winxica
    3)wixnica koja je na videu
    4)naj drugarica od moje naj vile
    ima crvenu kosu

    ОдговориИзбриши
  2. 1) 6 winx
    2).stella
    3)flora
    4)bloom

    to je ovaj kviz sa slike




    1)blog imas 1 ipo mijesec

    2)za sada stella

    3)na videu je flora

    4)naj drugarica bloom

    i ovo su bili odgovori na pitanja u komentaru.

    pusica tami :-*

    ОдговориИзбриши